20 Kasım 2014 Perşembe

Kokeshi Kutu - Kokeshi box - Amigurumi


Evet yeni bir yazdı daha bu blug işinide düzelttim yavaş yavaş az çok çözmeye başladık.. sadece resim eklemekle olmuyormuş. Keroş'umun da dediği gibi yazı şart  ^_^ Klasik japon sevgimi bizim kızlar diye tabir ettiğimiz (gurubumuz bile var 3 kişilik  'ÇATLAK KIZLAR ' ) onlarada bulaştırdım.. Kokeshiler japon geleneksel kıyafetli tahtadan el oyması yapılan şans bebekleridir.. Kolları olmaz bu bebeklerin momijiler var birde onlarda ingilizlere ait şans bebekleri onlarda kokeshilerden farklı olmaları ise elleri ve kollarının olması .. kokeshilerde momijilerde koleksiyoncular tarafından beğinilen bişey bir bulaştınmı bırakamıyorsun ^_^

Takip ettiğim sayfalardan öğrendim momijileri :) Ben kokeshilerime dönüyüm .. Amigurumiye başlamadan önce kokeshi bi anahtarlık yapmıştım kendime hatta eklemiş olabilirim hatırlamıyorum . Şimdiki ördüklerime bakarsak kendisi tam bir vasat >_<  Buu kokeshi kutularıda handmadekittyblog.blogspot.com  sayfasından daha önce görmüştüm. Yapılacaklar arasında duruyordu .. Grupta kızlarada kösterince hafta sonu etkinlik gibi örelim dediler ve hep birlikte ördük. Resme bakarak sayıları çıkardık ayşe ile birlikte. Bittiğinde ise çok beğendik. Özellikle ben gibi kokeshi sever için en güzel hediye kendi kendime vermiş olsamda .. Hatta niyeti bozup başka şekillerde bir sürü boy boy yapasım var >_< İlerliyen zamanlarda neden olmasın demi ama ^_^
Bunlar da Çatlak kızlar 1. etkinliği ürünleri :
ayşee  kerimee vee bennn

Kerime kendinikine Turkish Kokeshi adını koydu saçlarından dolayı >_< baya bi gülme sebebimiz olmuştu :) Çenem düştü sanırım fazlamı uzattım ne >_< burda bitiriyorum nasıl olmuş bizim kokeshi kutularımız .. Sizlerde eğer sahip olmak isterseniz eğer ayşe ve bana ulaşabilirsiniz.. Ayrıca belirtmede geçemeyeceim boyutları minicik birşey değil 20 cm civarı var ^_^

Görüşmek üzere ...... Sevgiyle kalın..

7 yorum:

  1. vuhuuuu uzun yazılar güzel okunuyo baya bilgi sahibi olduk sayende :) ellerimize sağlık diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehheheheh çekiniyorum ama ben uzun yazıdan >_<

      Sil
  2. hahhaha koptum Niki :D ellerimize sağlık güzel oldu yine yapalım böyle etkinlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minomi etkinliğimize bekleriz kerime günaydın :D :D

      Sil
    2. ıh onu almıyım ben :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma