28 Ağustos 2014 Perşembe

Perler Beads (Hama Boncukları)


Perler beads (hama) son zamanlarda kafamı takmış olduğum yeni hobi 😊 peki ne yapılabilir bunlarla nereye kadar gidilebilir.. Tek tek resimleri ile göstermeye çalışacağım..



Öncelikle , boncuklar türkiyede ikeada satılıyor başka yerde varmı bilmiyorum.İnternettende getirtebilirsiniz çeşitli sayfalarda mevcuttur. Kutu yanında tablalarıda. Almayı unutmayın ayrı satılıyorr çünkü 
Çeşitli modeller var örnek birini seçip tablanın üstüne boncuklar ile deseni çıkarııyoruz. Bir kaç örnek model ekliyorum 

Bunlar yapılış modellerimden bşr kaçı google da bir çok model bulanilirsiniz. Yapılmış ve bitmiş halleri ise şöyle ( kendi yaptığım edi büdü kurabiye anavarı daisy ve duffy ... Paylaşıyorum) 


İlk denemem hüsranla sonuçlandı 🙈🙈🙈
Gelelim neler yapılabilir hama ile . Aslında bşr çok şey yapılabilir sizin hayal gücünüze kalmış 😊

Burdaki modeller netten alıntıdır... 

Resim çerçevesi 



Kolye -anahtarlık 


Hatta duvar süsleri bile yapılabilir 

Saat bile yapılmış 

Daha ilerlemiş modelleri bulmakta zor değil . Akla hayale gelmeyecek modelleri var bu hamanın . Bir örnekle son veriyorum yazıma umarım anlaşılır olmuştur..😉😉

4 yorum:

  1. kızzzz ne güzel şeyler yapılıyomuş bunlarla :) valla baştan ne amaçla kullanılacağını anlamamıştım ama çerçeveler süper fikir :) hele son sandalyelere bayıldım üç boyutlu süper olmuş :D senin yaptıklarında çok güzel yeni modeller bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. ah ayşe ah daha çok boncuk seçeneğim olsa neler yapacağımda kutuda kısıtlı var ama netten almayı düşünüyorum diğer renkleri çerçeveler ve tablolar benim gözümde kaldı :)

    YanıtlaSil
  3. Denizkızı şablonun kaptım hemen :) Şu Mariolu duvar süslerine görür görmez aşık olmuştum, hobi odama kesinlikle yapacağım.
    Ikea'ya bir mail atıp farklı renklerini rica etsek bilmiyorum dikkate alırlar mı. Sanırım ben bir şansımı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın ^_^ resim çerçevelerine kafayı takmıştım bende :D türkiyede yaygın değil henüz getirtirlermi bilmiyorum :) şansınızı deneyin ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma