29 Mart 2014 Cumartesi

mim'lenmişiiiiimmm :)

Merhaba ;
Bayadır yoktum ortalarda ve paylaşımlar yapamadım ... Geçen günlerde sevgili arkadaşım nalan beni mimlemiş.. Mimlemenin ne demek olduğunu bilmiyordum ve hayatımda ilk defa biri beni mimledi.. Konya da olduğum için bloğumda bunu paylaşamadım fırsatını bulunca geçtim pc'i başına ve soruları cevaplamaya .. Öğrendim ki mimlenince sorulan soruları cevaplayacakmışım .. nalan nın bloğundan çalalım soruları kopyala yapıştır yöntemiyle bakalım başlıyorum ;
1) Neden bloğunun adı......?

Blog kurmamı bana yasemin abla söylemişti ve yardımcı olmuştu.. O dönemler tamamı ile acemiydim .. Onun hakkını asla ödeyemem.. Amigurumi dünyasına ilk adım atışımdı. İyiki girmişim bu işe. Blog için isim gerekliydi çok isim aradım ama hep bulduğum isimler başkaları tarafından keşfedilip kullanılmıştı.. Farklı bişey olsun dedim ama insanın kafası duruyor bişey bulamadım. :) Bir gün face de kitap cenneti diye bi sayfada dolaşırken ismi dikkatimi çekip Amigurumi Cenneti neden olmasın ki dedim ve koydum ..

2) En vazgeçemediğim kitabım?

hımmmm... Fantastik kitap okumayı severim ve özellikle vampir, kurt adam konulu kitaplara dayanamam :) Ayrıca mangalara (japon çizgi romanı) ayrı bi ilgim var .. Kitaplardan seçemeyeceğim ama şuan için vazgeçemediğim kitabım Alacakaranlık efsanesi. Filmi kitap kadar he-yecanlandırmamıştı... :)
3) Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan şey?

-1 yalan derken aklıma bişey gelmiyor ama kendimce doğru yaptığıma ve severek yaptığıma inandığım işler var.. Bunlardan biri malum belli olduğu üzre Amigurumi. Doğaçlayarak başladım bu işe sonra bir iki tarifden model yaptım baktım olmadı yine döndüm kendi oyuncaklarımı yapmaya ve öylede devam ediyor..Laf aramızda en çokda Taylandlı takip ettiğim kişilerden hırslanarak başladım daha çok kendi oyuncaklarımı tasarlamaya :) 
- Tipik anime fanatiğiyimdir .. Vaktimin çoğunu onları izleyerek geçirebilirim.. Anime japonya da bir sanat dalıdır ve ilgilenen insalar çoktur.

- Japon hayranlığım vardır. Bir dönem kafaya takıp dillerini öğrenmeye bile kalkmıştım :) Boş zamanlarımda anime çizmişliğimde var :) :) (ilgi alanım biraz farklıdır  ^_^)
- Elimden gelse bütün hobi dallarına elimi atarım .. Peler beads (hama boncuğu) keşfedip boncuk aldırttım elime geçmedi hala. Geçse neler yapıcam.. Son zamanlarda da keçeye merak sardım ve bir kaç deneme yapmayı planlıyorum..
4) En çok istediğin şey?


Herkes için ailesi önemlidir.. Onun dışında farklı bişey söylemek gerekirse kendimi ilgilendiğim alanlarda geliştirip yaptıklarımı daha çok kişiye duyurmak .. 

Bitiiiiii.. Birde bu sorular arkasından bir kaç arkadaşımızı mimleyecekmişiz bakalım kimleri mimlesem acabaaa ???
Önceee beni bu işe bulaştırdığı için Yaseminkale'ye teşekkür edip onu mimliyorum ..Sonraa benim için değerli olan iki kişiyi de mimlemek istiyorum.. Biri benim gibi doğaçlamaya meraklı olan ve fikir alış verişi yaptığım arkadaşım ayşeeee , diğeride minik cadının annesi iyiki tanımışım dediğim arkadaşım kerime ..

Evet bitti sonunda hadi bakalım sıra diğer arkadaşlarımda.. Hoşçakalın ...

6 yorum:

  1. nihancığım bende seni mimledim katılırsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öylemi blogdan uzun kaldığım iin yayınları takip edemedim hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. canım benimmm :)) teşekkür ederim varol:))

    YanıtlaSil
  3. süpersin canım benim :) en kısa zamanda dünüyorum sorularına :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma