20 Aralık 2013 Cuma

Keçe ile Noel Baba Kitap Ayracım


Keçeden pek anladığım söylenemez elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyorum.. Forum sayfamızın keçe etkinliğinde yaptım bu noel babayı .. Yalnız ben onu kitap ayracına çevirdim böyle daha iyi olsu sanırım.. küçük pürüzlerimde olsa da keçe yapmak gerçekten eğlenceli bişey elişi kağıtlarıyla oynuyorsun gibi.. Okul yıllarını anımsatıyor.. :) İlerliyen zamanlarda diğer keçe çalışmalarıyla gelmek üzereeee... Yaptıkca öğrenicem bu işi ....

4 yorum:

  1. çok cici olmuşşş :)
    eline sağlık bnde pek anlamıyorum ama amigurumi gibi hastalık buda nihan insan yapamadan duramıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya aslında hoşuma gitti bu yapıştırma işi bi kaç tane daha kitap ayracı yapmayı düşünüyorum :) dikmeyi pek beceremiyorum mumtazam olmuyor..:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma