19 Kasım 2013 Salı

Birazcık da gülelim ^_^

Hepimizin yakından bildiği bir şarkı olan iki uzun kulağım örerken gerçekten dilime dolandı. E klip çekmeden de olmaz dedim... Daha önceden örmüş olduğum Şeker tavşan.. İlk yaptığım satılınca yerine yenisini ekledim elimde bulunsun..

Şarkını devamıda  varmış yeni öğrendim .. Valla ben buraya kadar biliyordum buraya kadar da klip hazırladım .. Şakilden şekile sokak ne zormuş gurumileri  bunu anladım.. Ve çizgi roman gibi olan gurumiler hoşuma gitti ne yalan söyleyim .. Yine ilham gelirse bu tarz veya değişik bişeyler yapmayı düşüne bilirim ^_^ hihihih

2 yorum:

  1. Çok eğlenceli olmuş ben böyle bi şarkı hiç bilmiyodum o yüzden devamınıda bilmiyorum ama çizgi romanların devamını beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe teşekkürler ayşe bende devamı olduğunu dün öğrendim olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma