22 Ekim 2013 Salı

Kıvırcık Kuzu



Yeni bi tasarımla daha burdayım :) pijama üstünde görüp dayanamayıp ördüm. Malum ilham her yerde ^_^ çim örgüsünü daha önce köpekde kullanmıştım ve çok hoşuma gitmişti. Kuzuyu da örerken de çim örgüsünü kullandım biraz zahmetli bir iş. Özeliikle eksiltme bölümleri biraz sıkı örülmesi gerekn bişeymiş onuda öğrenmiş oldum :) Çim örgüsünü dikmek resmen bir Çin işkencesiymiş burdan onuda anladım ^_^ çok zorlandım dikerken ama ortaya bu sevimli kuzucuk çıkıncada çek sevindim. Uğraştığıma Değdi sanırım......








8 yorum:

  1. oyy yirim senii :) eline sağlık nihancım çim örgüsü gurumide zor oluyor gerçekten ama yumoş yumoş çokda güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canan :) evet baya zor oluyor özellikle eksiltmede delikler büyük kalıyor onun püf noktasını bulmam lazımüzerinde daha çok çalışırım bunun:)

      Sil
  2. çok sevimli görünüyor kuzucuk... çim örgüsü gerçekten zahmetli.. elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fazlasıyla zahmetli :)

      Sil
  3. bu arada blogumda çekiliş var.. hediyelerden biri kitap diğeri de el işi olacak.. katılma isterseniz buradan...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2013/10/kizimin-cicileri-facebook-sayfasinin.html

    YanıtlaSil
  4. oyyy yumuşacıktır ne güzel :) uğraştığını fazlasıyla değmiş canım ellerine sağlık. bu sebeplerden dolayı ben çim örgüsüne pek cesaret edemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örmesi çok zevkli aslında sadece eksltme sorun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma