28 Aralık 2013 Cumartesi

Minionlar (çılgın hırsızlar)



Etkinlikte yaptığım huysuz minionum ... Kura yöntemi ile belirledik modelleri bu sefer .Değişiklik olsun dedik benim şansıma bu çıktı .. 2 gün içerisinde örüp ekledim tam tamına 17cm boyunda :) orjinal hali ise buydu ;

Etkinlik hala devam ediyor katılak isterseniz sayfamıza gelebilirsiniz.. amigurumitr..

23 Aralık 2013 Pazartesi

Şirin Çöp Kutum


Veee hız kaybetmeden yeni çalışmam çöp kutusu.. Çok şirin oldu kendim yapmtım diye demiyorum sev sev bitiremedim...Bu aralar bu tarz gurumiler yapıcam çok hoşuma gidiyor ve bunları çoğaltmayı düşünüyorum ...

Zombi Eller - Ayraçlar -


Son günler de elyafım bitince keçe çalışmlarına verdim kendimi boş durmamak lazım... Biraz fantastik bir çalışma olan bu zombi eller de nette gezinirken fikir aldığım bir çalışma oldu... Fantastik dünyayı seven bir insanım ve bu eller benim çok koşuma gitti... Büyük bir zevkle kullanıcam bunları... :)


22 Aralık 2013 Pazar

20 Aralık 2013 Cuma

Keçe ile Noel Baba Kitap Ayracım


Keçeden pek anladığım söylenemez elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyorum.. Forum sayfamızın keçe etkinliğinde yaptım bu noel babayı .. Yalnız ben onu kitap ayracına çevirdim böyle daha iyi olsu sanırım.. küçük pürüzlerimde olsa da keçe yapmak gerçekten eğlenceli bişey elişi kağıtlarıyla oynuyorsun gibi.. Okul yıllarını anımsatıyor.. :) İlerliyen zamanlarda diğer keçe çalışmalarıyla gelmek üzereeee... Yaptıkca öğrenicem bu işi ....

14 Aralık 2013 Cumartesi

Pufik pufik Kirpi



En son ürünüm olan kirpi ... Baya bi uğraştırdı ama değidiğine inanıyorum çok sevimli oldu .. İpim yetmiycem elyafım bitti derken baya bi telaşlı örmüştüm .. Hatta beklemeye bile almıştım ama ip tam ucu ucuna yetişti... Bitirir bitirmez ekledim ama bir baktım ki kulakları yapmayı unutmuşum .. Hemen kulaklarını örüp yeniden ekledim ... ^_^ Doğaçlamaya tam gaz devam bende ... 

1 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Etkinliği Ve Benim Yaptığım 4'lü Set


Bunlar benim yaptığım yılbaşı 4'lü set ...
Amigurumi tr ailesi olarak 2. etkinliğimizi verdik doğaçlamada ... Biliyorsunuz doğaçlama etkinliğinin başında ben varım ve çeşitli oyuncaklar tasarlıycaz .. Artık kendi oyuncaklarımız olacak... Ben her türlü yardımda bulunuyorum elimden geldiğince .. Yılbaşı yaklaştığı iiçin etkinlik olarak yılbaşı teması kullandım .. gayet de güzel işler çıkacak gibi geliyor ... Herzamanki gibi bi resim verdim ve o resme göre hareket edecez ..


Etkiliğe katılmak isterseiz  buyrun.. Etkinlik 1 ay sürecektir .. bende cesaretliyim diyorsanız katılabilrsiniz..


19 Kasım 2013 Salı

Birazcık da gülelim ^_^

Hepimizin yakından bildiği bir şarkı olan iki uzun kulağım örerken gerçekten dilime dolandı. E klip çekmeden de olmaz dedim... Daha önceden örmüş olduğum Şeker tavşan.. İlk yaptığım satılınca yerine yenisini ekledim elimde bulunsun..

Şarkını devamıda  varmış yeni öğrendim .. Valla ben buraya kadar biliyordum buraya kadar da klip hazırladım .. Şakilden şekile sokak ne zormuş gurumileri  bunu anladım.. Ve çizgi roman gibi olan gurumiler hoşuma gitti ne yalan söyleyim .. Yine ilham gelirse bu tarz veya değişik bişeyler yapmayı düşüne bilirim ^_^ hihihih

14 Kasım 2013 Perşembe

Karaoğlan İnek ^_^



Yine ben ve yine kendimce ördüğüm gurumim.. Yeni denemem bu inekcik oldu..Adınıda Karaoğlan koydum ^^ Malum ineklere genellikle karakız - sarıkız diye isim takarlar buda erkek olunca bende adını karaoğlan koydum umarım beğenirsiniz... :)

12 Kasım 2013 Salı

Kokoş Köpekcik






Ayşe ile nette görüpde dayanamayıp ördüğümüz köpekcik .. Gerçekten çok tatlı görünüyor üstelik biblo gibi her yerde kullanılır.. Oyuncak niyetine kullanılacak bişey değil.. Ben kıyamıyorum açıkcası :) Orjinal tarif taylandlı bir arkadaşıma ait ordan gördük safyasını ziyaret edebilirsiniz birbirinden güzel modellerle köpekler var :) https://www.facebook.com/pages/Crochet-ONE/117451655113595
Başlarda pek çözemedim hata yaptığım yerlerde yardımcı olduğu için yasemin ablaya çok teşekkür ediyorum.. İşlerindne dolayı o bize katılamadı ama inşallah beraber hep beraber yaparız:)
Ayşenin yaptığı güzelliğide görmek için sayfasını ziyaret etmeden geçmeyin.. https://www.facebook.com/pages/El-Eme%C4%9Fi-Oyun-Dostlar%C4%B1/617650461597370?fref=ts

9 Kasım 2013 Cumartesi

Atkılı Köpek Yapılışı

Malzemeler:
- Açık mavi ip
- Lacivert ip
- Yeşil ip
- Sarı p
- Beyaz ip
- Siyah ip


Terimler  :
X: Sıkı iğne
V: Artırma
^: Eksiltme
W: Aynı deliğe 3 sıkı iğne yapıyoruz
BLO : Arka ilmek

AYAK - 2 -
Ayaklardan başlayarak örüyoruz.
Mavi iplikle başlıyoruz.
1: 3 Zincir çyapıyoruz
2: 4X, 1W , 3X, 1V, (12)
3: 1V, 3X, (1V)* 3 kez tekrarla, 3X, (1V)* 2 kez tekrarla (18)
4: 1X1V, 3X, (1X1V)* 3 kez tekrarla , 3X, (1X1V)* 2 kez tekrarla (24)
5 - 6: 24 tekrar tur
7: 8X, (1^)* 4 kez tekrarla, 8X (20)
8: 6X, (1^)* 4 kez tekrarla , 6X (16)
9: 4X, (1^)* 4 kez tekrarla, 4X (12)
Lacivert iplik
10 - 14: 12X tekrar tur
15: (1X1V)* 6 kez tekrarla (18)
16 - 21: 18X tekrar tur
Ayakları birleştiriyoruz. 36X olacak
22 - 26: 36X tekrar tur
Ayakkabı ve pantolonun birleşen kısmın dan ilmek alarak 18x dolanıyoruz..

GÖVDE
Kaldığımız yerden devam ediyoruz
Yeşil iplik
27: BLO 36X
 28 - 34: 36X tekrar tur
35: (4X1^)*6 kez tekrarla (30)
36 - 37: 30X tekrar tur
38: (3X1^)*6 kez tekrarla (24)
39 - 40: 24X tekrar tur
41: (2X1^)*6 kez tekrarla (18)
BLO yaptığımız yerden ilmek alarak 36 sıkı iğne yapıyoruz . 2 sıra örüyoruz.

KAFA
Beyaz ip
1: Sihirli halka 6X
2: (1V)*6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V)*6 kez tekrarla (18)
4: (2X1V)*6 kez tekrarla (24)
5: (3X1V)*6 kez tekrarla (30)
6: (4X1V)*6 kez tekrarla (36)
7: (5X1V)*6 kez tekrarla (42)
8: (6X1V)*6 kez tekrarla (48)
9 - 16: 48X tekrar tur
17: (6X1^)*6 kez tekrarla (42)
18: (5X1^)*6 kez tekrarla (36)
19: (4X1^)*6 kez tekrarla (30)
20: (3X1^)*6 kez tekrarla (24)
21: (2X1^)*6 kez tekrarla (18)

BURUN
Beyaz ip
1: Sihirli halka 6X
2: (1V)*6 kez tekrarla (12)
3: 6X, (1X1V)*3 kez tekrarla (15)
4: 15X tekrar tur
5: 6X, (2X1V)*3 kez tekrarla (18)
6: 18X
7: 6X, (1X1V)*6 kez tekrarla (24)
8: 6X, (2X1V)*6 kez tekrarla (30)
9 - 10: 30X tekrar tur

EL - 2 -
Açik mavi ip
1: Sihirli halka 6X
2: (1V)*6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V)*6 kez tekrarla (18)
4 - 6: 18X tekrar tur
7: 1X, 1 fındık (parmak detayı) , 16X (18)
8: (1X1^)*6 kez tekrarla (12)
9 - 10: 12X tekrar tur
Sarı ip
11 - 22: 12X tekrar tur
El ve kolun birleştiği yere ilmek alarak 12 sıkıiğne yapıyoruz.

KULAK - 2-
Siyah ip
1: Sihirli halka 6X
2: (1V)*6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V)*6 kez tekrarla (18)
4 - 7: 18X tekrar tur
8: (1X1^)*6 kez tekrarla (12)
9 - 15: 12X tekrar tur

ATKI
Açık mavi ip
33 zincir yapıyoruz. 3 ilmek atlayıp 4. ilmeğe 3'lü trabzan yapıyoruz. 30 trabzan elde etmiş oluyoruz.

Detayları eklemeyi unutmayın.. Uygun bir yere gözler takılır, keçe ile yanakiçin pembe yuvarlak kesilir, burun ve ağız işlenir.. Anlamadığınız yer olduğunda yarum atmanız yeterlidir.

6 Kasım 2013 Çarşamba

Etkinlik Kış - Hayvanlar



Etkinlik içinde yaptığım köpeğim... Sonbahar temasını uyguladım ben .. Doğaçlama etkinliğinde daha neler yapıcaz neler bu bizim için başlangıçtı... Örmek isterseniz eğer tarifi forum sayfamızda var buyurun :) http://forum.amigurumitr.com/

4 Kasım 2013 Pazartesi

Yeniçeri Askeri




Yeniçeri askerim ... İstek üzerine ördüm eniştem sağolsun .. geçen sene istedi ama bi türlü denk gelemedi kısmet bu güneymiş.. Baya bi araştırma sonucu yeniçerilerle yatıp kalkıp ortaya bunu çıkardım.. Birazda pala bıyıklı bişey oldu sankim ^_^ bayada büyük bişey oldu elimin ayarı bunda da kaçtı .. Umarım başarmışımdır... nasıl buldunuz acaba ?

22 Ekim 2013 Salı

Kıvırcık Kuzu



Yeni bi tasarımla daha burdayım :) pijama üstünde görüp dayanamayıp ördüm. Malum ilham her yerde ^_^ çim örgüsünü daha önce köpekde kullanmıştım ve çok hoşuma gitmişti. Kuzuyu da örerken de çim örgüsünü kullandım biraz zahmetli bir iş. Özeliikle eksiltme bölümleri biraz sıkı örülmesi gerekn bişeymiş onuda öğrenmiş oldum :) Çim örgüsünü dikmek resmen bir Çin işkencesiymiş burdan onuda anladım ^_^ çok zorlandım dikerken ama ortaya bu sevimli kuzucuk çıkıncada çek sevindim. Uğraştığıma Değdi sanırım......








20 Ekim 2013 Pazar

Amigurumi Türkiye Doğaçlama Etkinliği - Kış ve Hayvanlar

Doğaçalamayı benim kadar seven bi insan olamaz sanırım .. Her örgüde ayrı bi hevesle başlayıp ortaya bişeyler çıkartmaya ve her defasından bişeyler öğrenmeyi çok seviyorum. Forum sayfamızda Doğaçlama üzerine bir kaç deneyimler yapıldı ve ortaya gayet başarılı gurumiler çıktı . Bunun üzerine doğaçlamaya ağırlık verilip yeni etkinlikler oluşturacağız. Başında ben olacağım için o kadar heyecanlandım ki anlatamam..^^ Her konuda istediğiniz zaman elimden geldiğince yardımcı olup nasıl doğaçlama yapılacağını göstereceğim. İlk doğaçlama olara " Kış ve Hayvanlar" başlığı altında toplanıyoruz. Malum havalar soğudu gurumileri canlandırma zamanı . Anket sonucu olarak resime bakarak doğaçalama yapacağız . Etkinlik linkinde resim paylaştım ben o hayvanlardan istediğinizi seçebilirsiniz...Kendimizi geliştirmemiz adına ve hatta kendi oyuncaklarımızı üretmek adına çok güzel bir yol olacak bu etkinlik.Sizlerde aramıza katılmak isterseniz buyrun forum sayfamıza herkezi bekleriz..Benimle yani bizimle hep beraber doğaçlamaya varmısınız ?
 Buyruuunnn DOĞAÇLAMAYAN KALMASIN..!!! ^^ ^^ ^^ 

Etkinlik Sayfası linki :
http://forum.amigurumitr.com/Konu-1-dogaclama-etkinligi-kis-ve-hayvanlar.html



10 Ekim 2013 Perşembe

Arıcıklar & Çiçek


Siğpariş üzerine ördüğüm arılar.. Orjinal desen Mala Desings'e ait.. Ben resime bakarak kendimce benzetmeye çalıştım arılar bencedide çiçek için aynı şeyi söyleyemem :) :) :)

23 Eylül 2013 Pazartesi

Dişlek Fare Yapılışı

Malzemeler :
- Gri iplik
- Pembe iplik
- Beyaz iplik bir parça
- siyah iplik bir parça
- dikmek için iğne
- 2.5 no tığ

Terimler :
X: Sıkı iğne
V: Artırma
^: Eksiltme
W: Aynı deliğe 3 kere batma

Gövde - Kafa
1: Sihirli halka ile 6 X
2: ( 1V ), 6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V), 6 kez tekrarla (18)
4: (2X1V), 6 kez tekrarla (24)
5: (3X1V), 6 kez tekrarla (30)
6 - 7: Tekrar tur (30)
8: (4X1V), 6 kez tekrarla (36)
9: (5X1V), 6 kez tekrarla (42)
10: (6X1V), 6 kez tekrarla (48)
11: (7X1V), 6 kez tekrarla (54)
12 - 21: Tekrar tur (54)
22: (7X1^), 6 kez tekrarla (48)
23: (6X1^), 6 kez tekrarla (42)
24: (5X1^), 6 kez tekrarla (36)
25: (4X1^), 6 kez tekrarla (30)
26: (3X1^), 6 kez tekrarla (24)
27: (2X1^), 6 kez tekrarla (18)
28: (1X1^), 6 kez tekrarla (12)
29: (1^), 6 kez tekrarla (6)

Ayaklar 2 adet  :

1: Sihirli halka içine 6 X
2: (1V), 6 kez tekrarla (12)
3 - 4: Tekrar tur (12)
Bu şeilde tam 3 tane yapıyoruz..
5: Parmakları birleştiriyoruz 36 ilmek elde etmiş oluyoruz
6: Tekrar tur (36)
7: (4X1^), 6 kez tekrarla (30)
8 - 9: Tekrar tur (30)
10: (3X1^), 6 kez tekrarla (24)
11 - 12: Tekrar tur (24)
13: (2X1^), 6 kez tekrarla (18)
14 - 15: Tekrar tur (18)
16: (1X1^), 6 kez tekrarla (12)
17: (1^), 6 kez tekrarla (6)
Gövde altına dikiyoruz...

Kuyruk :

1: Sihirli halka içine 6 X
2 - 10: Tekrar tur (6)
11: (1X1V9, 3 kez tekrarla (9)
12 - 13: Tekrar tur (9)
14: (2X1V), 3 kez tekrarla (12)
15 - 16: Tekrar tur (12)

Kollar 2 adet :

6 zincir çek
1: 4X, aynı deliğe 3 kez bat (1W), 3X, 1V toplamada 12 ilmek olacak
3: 1V, 3X, (1X1V), 3 kez tekrarla, 3X, (1X1V), 2 kez tekrarla (18)
4 - 7: Tekrar tur (18)
8: (1X1^), 6 kez tekrarla (12)
9 - 16: Tekrar tur (12)

Kulaklar 2 adet :

1: Sihirli halka 6 X
2: (1V), 6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V), 6 kez tekrarla (18)
4: (2X1V), 6 kez tekrarla (24)
5: (3X1V), 6 kez tekrarla (30)
6: (4X1V), 6 kez tekrarla (36)
7: (5X1V), 6  kez tekrarla (42)

Kulak içi 2 adet :
Pembe iple
1: Sihirli halka içine 6 X
2: (1V), 6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V), 6 kez tekrarla (18)
4: (2X1V), 6 kez tekrarla (24)
5: (3X1V), 6 kez tekrarla (30)

Gözler 2 adet :
Beyaz iple
1: Sihirli halka içine 6X
2: (1V), 6 kez tekrarla (12)
3: (1X1V), 6 kez tekrarla (18)
4 - 5: Tekrar tur (18)
Gri ipe geç
6: (1X1^), 6 kez tekrarla (12)
7: (1^), 6 kez tekrarla (6)

Göz bebeği 2 adet
Siyah iple
1: Sihirli halka içine 6 X yap kes göze dik

Burun :
Pembe ile
6 zincir çek
1: 4X, aynı deliğe 3 kere bat (1W), 3X, 1V (12)
3 - 4: Tekrar tur  (12)

Diş :
Beyaz iple
5 zincir çek
1: üstüne 4 X yap dön
2: 4X yap dön
3: 4X yap dön
4: 4X yap dikmek için uzun bir iplik bırak...

Yapılışı :

Bütün parçaları ördükten sonra dikiyoruz ... Gövde ve kafa aynı zaten ayaklar altta olacak surat şekillendirilecek bukadar kolay gelsin :)




28 Ağustos 2013 Çarşamba

Pembiiiiş Yaramaz



Bayağı bi ara vermiştim örgüye malum yaz dönemi ama bundan sonra allahın izniyle yeni gurumilerle dönmeyi planlıyorum ..  bloğumuda ihmal ettim bundan sonra bir çok desen ve gurumilerle buralarda olacağım inşallah..

30 Temmuz 2013 Salı

Sevimli Tavşan Süslemeleri

Uzun bir aradan sonra küçük bişeyler örüyüm dedim ve bu sevimli süslemeler çıktı ortaya .. Tabi yine bir resimden esinlenerek yapmış olduğun bu süslemerin tarifini paylaşmak istedim aynı anda .. anlamdığınız yer olursa sorabilirsizniz:)



9 Temmuz 2013 Salı

Balerin kız Yapılışı

face sayfamın 1000 kişi geçmiş olmasının serefine paylaştığım balerin kız tarifim inşallah anlaşılır yazmışımdır.. Anlamadığını yerlerde sorabilirsiniz..elbisesini kendinizde yapabilirsiniz.. onun içiin düz örmeniz gerekiyor :) 




2 Temmuz 2013 Salı

Şaşkın Bebek Ördek

Yeni tasarımım olan şaşkın ördek yavrusu yaz dolayısıyla bitiremedim ama şu dönemi bi atlatıyım geri kalan parçalarını bitireceğim inşallah :) 


2 Haziran 2013 Pazar

Sevimli Tavşan Çıngıraklar Yapılışı

Amigurumitr sayfasında doğaçlama ördüğüm puset oyuncaklarım... Çıngırak olarakda kullanılabilir veya çocuk arabalarına , pusetlerede takılabilir..



Terimler : 
X: Sıkı iğne
V: Artırma
^: Eksiltme
*6: Tekrar 

Gövde : 

1: Sihirli halka içine 6 sıkı iğne 
2: (1V)*6 (12) 
3: (1X1V)*6 (18) 
4: Tekrar tur (18) 
5: (2X1V)*6  (24) 
6: (3X1V)*6 (30) 
7: (4X1V)*6 (36) 
8 - 11: Tekrar tur (36) 
12: (5X1V)*6 (42) 
13: (6X1V)*6 (48) 
14 - 18: Tekrar tur (48) 
19: (6X1^)*6 (42)
20: (5X1^)*6 (36) 
21: (4X1^)*6 (30) 
22: (3X1^)*6 (24) 
23: (2X1^)*6 (18) 
24: (1X1^)*6 (12) 
25: (1^)*6 (6)
Ses çıkarması için sürpriz yumartadan çıkan kutucuğun içine bonuk yerleştiriyoruz uygun miktarda...21. sıradan sonra doldurmaya başlıyoruz... Ortasına kutucuğumuzu yerleştiriyoruz.. 

Ayaklar : 

1: Sihirli halka içine 6 sıkı iğe
2: (1V)*6 (12) 
3 - 5: Tekrar tur (12)

Eller : 

1: Sihirli halka içine 6 sıkı iğne
2: (1X1V)*3 (9) 
3 - 4: Tekrar tur (9) 

Kulaklar : 

1: Sihirli halka içine 6 sıkı iğne 
2: (1V)*6 (12) 
3 - 6: Tekrar tur (12) 
7: (1X1V)*4 (8) 
8 - 10: Tekrar tur (8)

Kuyruk : 

1: Sihirli halka içine 6 sıkı iğne 
2: (1V)*6 (12) 
3 - 4 : Tekrar tur (12) 
5: (1X1^)*4 (8) 

Askısı İçin : 

31 zincir çekip üzerini 30 sıkı iğne dolanıyoruz...



Bitiş : 

Bütün parçaları birleştiriyoruz...İnşallah beğenerek örersiniz.. Ördüğünüzde en azından bi teşekkür ederseniz sevinirim :) :) Anlaşılmayan bir yer olduğunda yorum atabilirsiniz.... 



29 Mayıs 2013 Çarşamba

Şeker Tavşan

son doğaçlama ördüğüm tavşanım :) yine herzaman ki gibi resime bakarak yapmaya çalıştım ama bir noktadan sonra kendi kafa göre takıldım ^_^ hanım hanımcık oldu şeker tavşan ^^ 


22 Mayıs 2013 Çarşamba

doğaçlama puset oyuncağı etkinliğim ve benim tavşan çıngıraklarım

Sevimli tavşanlarımın tarifinide en kısa zaman da payşıcam önce forumdakilerine yollamam lazım daha sonra burdan da paylaşıcam :) :) 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma